آموزش سئو کاربردی

ساخت وبلاگ


سئو آف پیج یا این که off-page بهینه سازی، روی هم رفته به گروه عمل هایی آموزش سئو کاربردی اطلاق می گردد که یک متخصص بهینه سازی و یا این که وبمستر در فارغ وبسایت (پیشخوان مدیر وب سایت) برای پیشرفت در عملکرد و رویش وبسایت اعمال می‌دهد.

اکثری از کارفرمایان و اما متخصصان، سئوخارجی را مساوی لینک و پیوند سازی فرنگی می دانند. در اینجا قابل ذکر میباشد؛ با اینکه پیوند سازی فرنگی که به‌دنبال نیز به آن خوا هیم پرداخت نصیب بسیار مهمی از سئوخارجی را به خویش تخصیص میدهد ولی متساوی offpage وجود ندارد.

اصولا مجموع عمل هایی که مدیران و پرسنل یک مارک فارغ تارنما خویش اجرا میدهند می تواند حکم offpage را داشته باشد. به این دلیل‌که در‌این زمینه، غرض برندینگ و غرض سئوی خارجی به یک نقطه می‌رسند که آن هم پرورش تارنما میباشد.
در پی با نظارت لیست سئوخارجی که هر دارای تخصص seo بایستی با آن آشنا باشد، خوا هیم پرداخت:

 

آنچه درین نوشته خوا‌هیم داشت

پیوند سازی فرنگی
کجا پیوند سازی کنیم؟
پیوند های طبیعی
پیوند های دستی
شبکه‌های‌عمومی (social signal)
نکات اساسی در رسانه های اجتماعی
یک سری نکته حائض اهمیت در offpage
تالیف کننده
علی سخا
پیوند سازی فرنگی
پیوند سازی فرنگی قسمت قابل توجهی از کار های off-page سئو را دربرگیرنده می‌شود. با اینکه در مقاله‌ها تخصصی به طبع به شیوه های مختلف و گوناگون پیوند سازی فرنگی خوا هیم پرداخت و متدهای کشف پیوند را با شما در بین خوا‌هیم گذاشت ولی به دنبال اینجانب به نکات مهمی مثلا طرز تحلیل و کشف لینک و پیوند و درپی نحوه های همگانی تشکیل داد لینک و پیوند خواهم پرداخت.

قدم اولیه در پیوند سازی فرنگی آن میباشد که شما رقبای خویش را کاملا ارزیابی فرمایید. این ارزیابی می بایست بعد ها مختلفی مثل، ارزیابی استراتژی پیوند سازی فرنگی، تحقیق وبسایت هایی که در آن پیوند سازی شد‌ه‌است، انکرتکست های لینک و پیوند داده گردیده و … را دربرگیرنده گردد.

 

 

نکته: در لحاظ داشته باشید که استراتژی لینک و پیوند سازی در سئوی آف پیج اصلا قابل پیروی وجود ندارد. یعنی شما با محاسبه رقبا نباید مستقیما سود بگیرید که تارنما اینجانب نیز می بایست می بایست از وب سایت هایی که رقبا از آن پیوند گرفته اند، لینک و پیوند بگیرد.

به این دلیل که ممکن میباشد بخش اعظمی از لینک و پیوند هایی که ابزاهای نظارت رقبا به ما نماد میدهد به وسیله اینترنت مستر یا این که دارای تخصص بهینه سازی وب سایت حریف disavow گردیده باشد، هم اکنون شما با تبعیت از استراتژی پیوند سازی رقبا آن لینک و پیوند ها را برای وب سایت خویش خواهید گرفت که جز بیراهه رفتن هیچ امتیاز دیگری برای ما نخواهد داشت.

ترفند: برای نظارت وب سایت رقبا از ابزار ahrefs استعمال کرده و با هوشمندی دست به تعیین بزنید. تارنما های مبدا را از حیث اعتبار دامنه، اعتبار پیج و از کلیه اصلی خیس رابطه موضوعی با تارنما خویش رسیدگی و در شکل مساعد بودن آحاد این موقعیت مبادرت به لینک و پیوند سازی در تارنما شبیه با کلمه و واژه کلیدی خاص خویش نمائید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 237 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:14


شناسایی نیازهای محتوایی یوزرها:
فهم این زمینه که یوزرها در ادامه چه کلمه ها کلیدی میباشند؟ اشخاص آموزش سئو کاربردی به شیوه های گوناگون مارک یا این که بیزنس شمارا کاوش می نمایند. گوگل آیتم ای خیر و خوبی میباشد که آوازه نسبی هر مورد از لغت ها کلیدی که در موتور کاوش وارد میکنید را به شما آرم می‌دهد.

ساخت‌و‌ساز محتوای باارزش:
ساخت محتوایی که اکثر جستجوگران پیرو آن می‌باشند. در حالتی‌که در ادامه سکو بندی یک زمینه یا این که یک کلمه و واژه کلیدی می‌باشید به seo محتوای خویش برای موتورهای کاوش نیاز خواهید داشت. الگوریتم گوگل مرتبط ترین محتوا را در ارتباط با هر کلمه و واژه کلیدی علامت خواهد بخشید، میتوانیم از این خصوصیت تحت عنوان یک مزیت استعمال نماییم. اول حاصل که برای هر واژه کلیدی نماد داده میشوند را در لحاظ بگیرید.

همت برای جذب لینک و پیوند از وب سایت های دارای اعتبار و مرتبط:
بایستی عملکرد فرمائید به طریق های گوناگون لینک و پیوند بیلدینگ، از وبسایت های دیگر به وب سایت خویش پیوند بگیرید. پیوند دادن وب سایت های دیگر به وب سایت شما، به معنای معرفی وب سایت شما به گوگل بوسیله بقیه افراد میباشد و قیمت و اعتبار وب سایت شما در لحاظ گوگل را ارتقا خواهد بخشید.

سئو کدنویسی تارنما:
همت نمائید اپلیکیشن نویسی تارنما خویش را مدام آپدیت نگه دارید و سرعت اکران صفحه ها تارنما را سئو فرمائید.

فرمت بندی محتوا برای بهینه سازی و تجربیات کاربری
پژوهش ها اثبات نموده است که:

مخاطبان اینترنت، محتواهای متنی را نمی خوانند بلکه آنان‌را نسخه برداری می نمایند! یعنی جای این که نکته به نکته و خط به خط، تک تک متن را بخوانند، تلاش می نمایند روی هم رفته نگاهی به محتوا بیندازند و در شرایطی که بخشی از محتوا اعتنا آن‌ها را جلب کرد، آن قسمت جالب خیس را رسیدگی نمایند.
احتمالاً خویش شما هم همچنین کردار می‌کنید. حتی درباره همین محتوا! پس برای این که محتوای شما بتواند در طی کپی شدن به وسیله مخاطب، اعتنا او‌را جلب نماید، می بایست از شرایط یک متن بی آلایش و خالی بیرون گردیده و با عبارات کلیدی بولد، تصاویر جالب، صوت، کلیپ و... بی نیاز سازی خواهد شد! به اینگونه محتوایی، محتوای قابل نسخه برداری یا این که Scannable Content گفته می‌شود.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 96 تاريخ : پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:34


اصطلاحات و مفاهیم آیتم به کارگیری در seo سئو مخفف search engine optimization seo یعنی seo وب سایت آموزش سئو کاربردی برای موتور های کاوش که درخصوص آن می‌توانید مقاله پایین را بازرسی نمائید بهینه سازی چیست؟ چرا استحصال و امور به بهینه سازی وب سایت نیاز دارا هستند؟

 

 

Search Engine Marketing مخف SEM
SEM در معنای بازاریابی موتورهای کاوش میباشد و همان می قدرت اعلام کرد به کار گیری از seo یکی‌از نحوه های بازاریابی موتورهای کاوش میباشد.

شاید این مقاله هم برای شما جذاب باشد:
تفاوت SEM و بهینه سازی چیست؟13 شهریور 1397
SERP مخفف Search Engine Result Page 
SERP همان طور که میبینید مخفف عبارت "ورقه حاصل موتور کاوش" میباشد که مقاله تحت را در‌این خصوص میتوانید رسیدگی نمایید.

 

شاید این مقاله هم برای شما جذاب باشد:
SERP چیست و کاغذ حاصل کاوش گوگل چه خصوصیاتی دارد21 خرداد ماه 1397
paid result یا این که اصطلاحا حاصل پرداختی
به نتایجی که در صفحه های کاوش برای اکران دادن آن‌ها هزینه پرداخت گردیده‌است paid result می‌گویند. تبلیغات گوگل یکی پر کاربرد ترین و مطمئن ترین مثال های paid result میباشد.

organic result یا این که اصطلاحا نتیجه ها طبیعی
 نتیجه ها طبیعی مواقعی می باشند که به طور طبیعی و بر پایه ی الگوریتم ها و مرتبه بندی های موتور های کاوش به کاغذ حاصل خط مش پیدا کرده اند.

 On Page SEOیا اصطلاحا seo داخلی
به تیم فعالیتهایی که در باطن وبسایت برای بهبود بهینه سازی و seo اجرا میگردد بهینه سازی داخلی می‌گویند. شما می‌توانید برای استحضار بیشتر درین خصوص مقاله  تکنیک seo داخلی وبسایت + اینفوگرافی (محاسبه لیست بی نقص) را تفحص فرمایید.

 Off Page SEOیا اصطلاحا offpage seo
هر عملی که برای بهبود بهینه سازی و سئو وبسایت برای موتورهای کاوش در خارج از وبسایت ایفا می‌شود را offpage می‌گویند. مطالب پایین به شما امداد می نماید که داده ها بیشتری در‌این خصوص به دست بیاورید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 152 تاريخ : چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:23


بهینه سازی محلی بسیار پایین اثر بازاریابی آنلاین محلی میباشد. سئوی محلی آموزش سئو کاربردی منجر اشاعه بیزنس برای مشتریان محلی بوده و سبب ساز گردیده دقیقا مشتریان محلی بتوانند براحتی تجارت شمارا پیدا کنند. موتورهای کاوش خدمت هایی جهت بهینه سازی محلی ارائه می کنند و سبب گردیده میلیون ها مشتری تمامی روزه بتوانند استخراج و شغل های محلی خویش را براحتی پیدا کنند.

10 دلیلی که seo محلی سبب ساز گردیده جذب مشتریان تازه به حصول و امور بیشتر گردد:
1- بطور میانگین 64 درصد مشتریان محلی در وب بدنبال استحصال و شغل های تازه می‌باشند

2- تعداد جستجوی های محلی طی این یکسری ساله حدود 58 درصد رویش داشته میباشد.

3- جستجوی محلی بسیار هدفمند و سریع میباشد.

4- درصد متعددی از جستجوهای محلی تبدیل به مشتری می‌شوند.

5- موبایل های هوشمند که از وب استعمال می کنند دائما در اکنون اضافه شدن می‌باشند.

6- رجوع سرمایه در بهینه سازی محلی در مقایسه با بقیه طریق های تبلیغات محلی، بسیار سریعتر میباشد.

7- صرفا 10 درصد از حصول و امور محل خویش را در Google place تصویب کرده اند.

8- اکثری از زمان های بیزنس محلی مجانی می باشند.

9- نسبتاً  خوا‌نندگان روز طومار های محلی میان 40 تا 80درصد افت داشته اند.

10- حدود 70درصد از مشتریان به استحصال و شغل های محلی متکی بودن دارا هستند.

 تا به حالا گردیده که بخواهید در گوگل نزدیکترین رستوران محل معاش خویش را پیدا فرمائید. همان طور که می‌دانید گوگل در seo محلی خویش این قابلیت را به شما میدهد که وبسایت شما بسته به مکانی که مخاطب عبارت متبوع را کاوش می نماید، در نتیجه ها گوگل نماد داده گردد. از جمله شما رستوران طهران را در گوگل کاوش فرمایید، بسته به IP  شما که در کدام مرزوبوم می‌باشید و عبارت را کاوش نموده اید، گوگل از تکنیک seo محلی خویش به کارگیری می نماید و مجاورت ترین رستوران به محل معاش را نشانه می‌دهد. حتی ممکن میباشد که برخی از رستورانها سایت نیز داشته باشند و درین واژه و کلمه کلیدی کارکشته باشند که گوگل آنان‌را به شما علامت میدهد. همینطور در بخش نقشه گوگل نیز مجاورت ترین رستوران های تصویب گردیده به شما نماد داده شود.

ولی چه‌طور در سکو بالای بهینه سازی محلی گوگل قرار بگیریم؟
براساس صورت تحت عاملهای توفیق در بهینه سازی محلی عبارتند از:

 

عبارت های  باطن شیت مانند NAP( اسم، نشانی و شماره تلفن)، متا تگ های باصرفه گردیده و مالکیت دامنه مهم‌ترین عاملهای توفیق در seo محلی یا این که به عبارتی جستجوی محلی میباشد.

 ولی چه کارهایی خوب میباشد اجرا دهیم که منجر ارتقا seo وبسایت محلی گردد:

1. لیست بیزنس اینجانب در گوگل را پذیرش نمایید

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 105 تاريخ : دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:02


او‌لین قدم برای ارتقاء مجال ماندن می بایست آموزش سئو کاربردی حول نظارت یک وبسایت داخلی باشد که به شما امداد می نماید موقعیت فعلی UX سایت خویش را آنالیز نمائید. به صورت خاص، کارایی نمایید وبسایت خویش را با هدف ها مختلفی که در حیث دارید هدایت نمائید، از برگه ی ورود گرفته تا پست های فردی در بلاگ، صفحه ها کالا، شیت ی جانبداری مشتری و مفاد شبیه.

چندبار کلیک مایحتاج میباشد که به بخش های گوناگون سایت شما دسترسی پیدا نمایید؟ آیا تبلیغات پاپ آپ، ویندوزهای چت، تبلیغات بنری یا این که بقیه ارکان پویا در هر کاغذ وجود داراست؟ کل صفحه ها شما چقدر بی نیاز از محتوا می‌باشند و آیا محتوای اساسی با هیبت وقت گیر را به یوزرها ارائه می دهید که سوای آنکه فورا به SERP برگردند؛ از آن لذت ببرند؟ این سؤالات به شما امداد می نماید که بفهمید استراتژی محتوای شما چقدر با صرفه و متفکرانه میباشد و به شما یک اشاره ی واضحی میدهد که کدام تنگنا را بایستی پاک سازی نماید تا مجال ماندنتان را ارتقاء دهید.

 

 

بر ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت بالا تمرکز فرمایید
بی آلایش‌ترین شیوه برای اعتقادوباور از اینکه آیا فرصت ماندن شـــما در آتی مجاورت افزایـــش مییابد یا این که نه، آنالیز دوباره استراتژی محتوا و تولید محتوای کیفیت خوب برای مخاطبان گزینه نظرتان میباشد. برای مثال، در شرایطی‌که سایت شما در مورد ارائه سرویس ها بازاریابی برون سپاری گردیده فعالیت می کند، قسمت وب لاگ شما بایستی محتوای منحصر صنعت های را ارائه داده تا سهام کسب و کار را منعکس نماید.
در صورتی‌که شما یک تالیف کننده ی اطلاع رسانی یا این که مولف ی محتوای داخلی نداشته باشید، مراجعه به تایپ کردن ایده ها سایت برای سرویس ها برون سپاری به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا یک خط ایجاد محتوای استوار ساخت‌و‌ساز فرمائید. از این روش میتوانید به صورت تر و تمیز محتوای کیفیت عالی نوشته و منتشر فرمایید. به یوزرها، ادله به مراتب بهتری برای ماندن و به کارگیری از وبسایت شما سوای مراجعه به بقیه منابع محتوا داده میگردد که به مجال ماندن کلی سایتتان میافزاید.

 

 

 

 

 

ساختن پیوند داخلی
زمانی که یک کاربـــر، از روش SERP ها یا این که پیــــوند ارجاعی منش خویش را به ســـایت شما پیـــدا می‌نماید، وظیفه ی شما این میباشد که آن‌ها‌را با انواعی از تکنیک های seo محتوا در تارنما نگه دارید. سایت هایی که پیوند داخلی نمی سازند، به مشقت میتوانند مجال ماندن خویش را ارتقاء دهند.
ساخت‌و‌ساز یک توازن تندرست در میان پیوندهای داخلی و فرنگی در سایت، این قابلیت و امکان را به شما می‌دهد تا تنوع قابل قبولی را به یوزرها خویش برای جلو رفتن ارائه دهید. شایسته ترین رویه برای ساخت و ساز یک کانال ی لینک داخلی، تمرکز بر ساخت و ساز محتوا ست. این شغل را با دقت به تیم بندی موضوعی جاری ساختن دهید، پســــت‌ها و مقـــالات متنوعی ساخت و ساز فرمایید که تا حدودی بهم متصل باشند و از تغییر‌و تحول مسیرها و پیوندهای شــکسته حفظ می نمایند. این فرمان سبب ساز می‌گردد یوزرها به مکان جستجوی مطالب گرانبها خیس در مکان دیگر، از یک لینک و پیوند داخلی به سراغ لینک دیگری بروند.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 112 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:52


این نکات، نکات یکمیلی در بهینه سازی url (سئو ساختار URL) می‌باشند و التفات متعددی دارا هستند. آموزش سئو کاربردی به کاربردن کلید کلمه ها و کلمات کلیدی در کلید کلمه اصلی میباشد. همت نمائید دست‌کم یک توشه کلید واژه و کلمه مرکزی یا این که بقیه کلید کلمه و واژه های مرتبط را در آن به شغل ببرید. با این فعالیت گوگل عالی url و مورد آن را میفهمد.

به کارگیری از فعل بی آلایش لهجه انگلیسی. کارایی فرمائید که تا حد قابلیت و امکان از لغات و کلمات انگلیسی در یو ار ال به کار گیری فرمایید. درصورتی که هم از لهجه انگلیسی استعمال کردید، از فعل ها به طور بی آلایش استعمال فرمائید.
url واحد:  یو ار ال شما می بایست برای هر کاغذ واحد و یکتا باشد و هیچ وقت از یک یو ار ال برای چندین شیت به کار گیری نکنید.
همت نمائید در جدسازی لغت ها و کلمه ها در url صرفا از آرم دش(-) به کارگیری نمایید. این عمل همه گیرترین شغل در جداسازی یور ال در تارنما های والا میباشد.
تا به‌این جا مهم ترین نکات seo url را باهم مرور کردیم. پیرو به یک الگوریتم کلی برای url باصرفه خوا هیم پرداخت.

الگوریتم استاندارد url


برای آنکه یک url با صرفه داشته باشیم، مایحتاج میباشد در تشکیل داد یو ار ال ها یک الگوریتم مطلوب به فعالیت ببریم.

در صورت بالا شما یک الگوریتم کلی برای تشکیل داد یک url را مشاهده می کنید. این الگوریتم به این شکل میباشد که:

که بعداز https اسم دامنه با پسوند آن میاید.
در قسمت آینده مجموعه بندی های اساسی و مامان تارنما میایند. از جمله شما سایتی دارید در ارتباط با بورس و یادگرفتن بورس. یکی صفحه های اساسی و لندینگ پیج اصلی شما فرضا یادگرفتن بورس میباشد. فراگیری بورس می گردد نصیب category در تصویر بالا.

حالا فرض نمایید تحت تیم های فراگیری بورس شما به طور ذیل میباشد. یادگرفتن بورس مقدماتی، یادگرفتن بورس توسعه یافته و…فرضا یادگرفتن بورس مقدماتی می‌گردد قسمت subcategory، یا این که نصیب پایین تیم بندی.

فرضا شما یک نوشته‌ی‌علمی را درین ذیل تیم بندی به عنوان بورس چیست را منتشر می‌کنید. این نصیب هم میشود نشانی شیت یا این که pageurl در صورت بالا.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 2589 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:18


34. میکرو وب لاگ
در صورتیکه عشق مند به تکثیر پست های کوتاه البته نفیس درباره یک روی داد آموزش سئو کاربردی به خصوص یا این که ذکر افکارتان می‌باشید، این نوع محتوا تعیین خوبیست. اشخاص متعددی اکثر زمان ها نسبت به محدودیت های کاراکتری توئیتر شاکی می‌باشند، پس با گذر از این محدودیت ها توئییتر را درین بازی ناکامی دهید.

35. شایسته ترین اقدامات
تایپ کردن شایسته ترین اقدامات در جاری ساختن امور ایده خیر و خوبی برای تکثیر محتواست. اکثری از اشخاص عشق و علاقه مند به تلاوت اینگونه محتواهایی برای سهل وآسان خیس کردن شغل های روزانه خویش می‌باشند.

36. استعاره
در صورتیکه عشق مند به تایپ کردن درباره موضوعی لبریز محتوا می‌باشید، ایده بدی وجود ندارد آن را به طریق ای به طور کامل گوناگون جاری ساختن دهید. از زاویه ای دیگر به زمینه نگاه کرده و به عبارتی روایت را به نحوه ای مختلف گستردن دهید.

37. رویدادهای طراحی برنامه گردیده
شما میتوانید پست هایی درباره رویدادهایی که قرار بر کمپانی در آنان را دارید پست فرمائید. چنین به مخاطبینتان اذن میدهید تا شمارا دنبال نمایند و در شکل عشق و علاقه، شمارا در آن اتفاق افتاد از مجاورت ملاقات نمایند.

38. محتواهای آغاز گردیده با “چرا”
دربراه چرایی و انگیزه های یک رخداد ایجاد محتوا فرمایید. همپا با آن می‌توانید حقایق و موضوعات مشاجره برانگیز را بیان کنید تا جذابیت آن بیشتر خواهد شد.

39. جدول هزینه ها
در‌صورتی‌که صاحب و مالک یک تارنما فورشگاهی میباشید، می‌توانید به گستردن ارزش های خویش بپردازید. چنین مشتریان از ارزش تولیدها شما با خبر میگردند.

40. اطلاعیه های مال
در شرایطی‌که قصد ارائه فرآورده جدیدی در بعدی مجاورت دارید، نشر اطلاعیه در باره آن قادر است فعالیت مدبرانه ای باشد. چنین مخاطبین خویش را معطل مال نگه داشته و معیار عشق و علاقه همگانی را میتوانید بررسی نمائید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 123 تاريخ : پنجشنبه 22 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:16


Dwell Time یا این که Time on Page مقطع هنگامی میباشد که یک بازدید کننده آموزش سئو کاربردی در یک شیت اینترنت می گذراند. این بازه زمانی مجال، از زمانی فرد روی یک لینک و پیوند در صفحه های حاصل موتور‌های کاوش کلیک می‌نماید استارت گردیده، و هنگامی که مجددا به شیت نتیجه ها کاوش گشوده‌شود یا این که شیت را ببندد، نقطه پایان مییابد. بیایید فرض کنیم شما اولی فیض (درجه 1) شیت نتیجه ها کاوش را در کاوش‌ی عبارتی خاص گشوده کردید، البته آن را نفیس نیافتید. پس به برگه حاصل کاوش بازگشته تا روی سود دوم (سکو 2) کلیک نمائید. این توشه، محتوا چنان جذاب و دیدنی بود که شما 10 دقیقه فرصت برای تلاوت آن صرف کردید. کلیت این واقعه به موتور‌های کاوش (ازجمله گوگل) می‌فهماند که درجه 2 نسبت به درجه 1 مطالب موثر‌تری را در دست مخاطب گذارده میباشد.
با وجود اینکه گوگل بطور قانونی اعلام نکرده میباشد که Dwell Time معیاری در جايگاه بندی بهینه سازی محسوب میشود، ولی ما میدانیم که گوگل برای تجارب استفاده کننده قیمت ویژه‌ای قائل میباشد. و Dwell Time واحد سنجش مهمی در گزینش آن میباشد که یوزرها در به کار گیری از یک کاغذ چقدر رضایت دارا هستند.

 

Video Player


00:00
03:00


 

WordPress چیست و چه کاربردی داراست؟
WordPress یا این که ورد‌پرس یک سیستم مدیر محتوا‌ی متن گشوده میباشد. ورد‌پرس ابزاری دوستداشتنی و بدون‌پول برای اشخاصی میباشد که میخواهند وب سایت یا این که بلاگ ساخت و ساز نمایند ولی هیچ علم و تجارب کد‌نویسی ندارند. بیش تر از 36 درصد آحاد سایت‌های جان دار، از ورد‌پرس به کارگیری می‌نمایند.

عصر فعال سازی بیزنس آنلاین در 29 دقیقه به شما یاری می نماید تا بتوانید یک تارنما فروشگاهی با وردپرس فعال‌سازی فرمائید.


 

Breadcrumb چیست و به چه شکل بر seo تاثیر می گذارد؟

Breadcrumb به لینک و پیوند‌هایی در یک تارنما گفته میشود که به یوزرها این قابلیت را میدهند تا کاغذ‌ای که در‌هم اکنون حاضر در آن می باشند را، مسیر‌یابی کرده و بدانند چقدر از کاغذ اساسی سایت مسافت دارا‌هستند. Breadcrumb در لغت در معنای خرده نان میباشد. احتمالا قصه هنسل و گرتل را شنیده‌اید که برای آنکه در بیشه گم نشوند و بتوانند روش رجوع به منزل را پیدا نمایند، تکه نانی که به هم پا داشتند را کوچک کرده و پشت سرشان به زمین می‌ریختند. انگیزه اسم گذاری این ابزار در دنیای دیجیتال امروز نیز همین میباشد.
معمولا آن‌ها‌را در ابتدا‌ی برگه سایت خواهید یافت که با نماد بیشتر (<) از‌هم جداگانه گردیده‌اند. Breadcrumbs نماد می دهند که شما برای قرار تصاحب کردن در کاغذ‌ای که مشاهده میکنید، روی کدام مجموعه بندی‌ها کلیک کرده‌اید. همینطور، در مواردی که مایحتاج داشته باشید، رجوع و برگشت به ورقه گذشته را برایتان آسوده می‌نماید. Breadcrumb یک خصوصیت اثر گذار UX میباشد که پیمایش وبسایت را برای یوزرها آسوده می‌نماید. Breadcrumbs می توانند بطور بدون واسطه روی seo‌ی تارنما شما تاثیر بگذارند؛ به این دلیل که خلال کمکی که به یوزرها در پیمایش ریلکس‌خیس تارنما می‌نمایند، به موتور‌های کاوش و کرالر‌ها نیز در مجموعه بندی و پیمایش شل‌خیس وب سایت یاری می‌نمایند. قابل ذکر میباشد که خویش گوگل نیز، از آنان در صفحه ها نتیجه ها موتور‌های کاوش‌ی خویش به کارگیری می‌نماید. Breadcrumbs در صفحه های نتیجه ها کاوش، یک شعور کلی از محل قرار‌گیری آن برگه در تارنما شما به یوزرها میدهد.
بطور کلی، Breadcrumb فواید ذیل را برای بهینه سازی‌ی تارنما به یار و همدم دارااست:

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 127 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:32


قبل از پرداختن به ادامه ی دعوا و از‌آنجا‌که سخن از انکرتست ها شد،  آموزش سئو کاربردی مایحتاج میباشد جهت شناخت تعریفی مختصر از آن‌ها داشته باشیم. بی‌شک در قرائت وب سایت ها با کلماتی مواجه گردیده اید که توسط ی تغییر و تحول رنگ، فونت متعدد و… از سایر لغت ها متمایز گردیده اند. این عبارات، انکرتست اسم دارا‌هستند.

انکرتست ها کلماتی می باشند که با کلیک کردن بر روی آنان به کاغذ ی دیگری از وب سایت پیوند میشوید و میتوانید محتوایی مربوط به دعوا را بطور جداازهم آیتم پژوهش قرار دهید. این لغات بسیار مداقه دارا هستند و از آن‌جا که در لینک و پیوند سازی بیشتر با آن ها مواجه هستیم، نباید بی تفاوت از کنارشان گذشت.

عنایت پیوند سازی داخلی
در مداقه لینک و پیوند های داخلی همین کافی میباشد که به سهولت دسترسی یوزرها به محتوای مدنظر اشاره داشته باشیم. از آن جا که ساختن پیوند های داخلی موجب ارتقا بازدید تارنما بوسیله یوزرها گردیده و اعتبار وب سایت در موتورهای کاوش را بالا میبرد، لزوم دارااست با داشتن استراتژی ما یحتاج جهت پیوند سازی، رضایت یوزرها بیشتری را جلب کنیم و مشوق خویش را از گوگل بگیریم. برای فهم و شعور استراتژی خاطر گردیده خالی از لطف وجود ندارد به مقاله آن‌گاه اعتنا داشته باشید.


سه استراتژی اصلی در لینک و پیوند سازی داخلی
سه استراتژی اساسی در پیوند سازی داخلی
برای آن که بتوانید در لینک و پیوند سازی داخلی پیروز کار نمائید، مطلقا بایستی نقشه ی روش یا این که به عبارتی استراتژی داشته باشید تا به مقصد برسید. به دنبال با 3 استراتژی مهم و کاربردی اشنا خواهید شد.

جذب یوزرها وب سایت
از آن جا که یوزرها هسته ی اساسی در لینک و پیوند سازی داخلی محسوب میشوند، بایستی بیشتراز هرچیز دیگری ذوق ی آنان‌را در حق تقدم قرار اعطا کرد. این یوزرها می‌باشند که تصمیم می‌گیرند به وبسایت و کاغذ ی شما ارزش دهند یا این که خیر؛ از این رو کارایی شما بایستی در جلب رضایت آن ها باشد.

جذابیت محتوا یک رکن اساسی در رویارویی با یوزرها وبسایت میباشد که بایستی آن را رعایت نمود. از آن‌جا که در پیوند سازی این قضیه شدت می‌یابد، می بایست در ادامه ارائه ی محتوای دیدنی و پیوند دهی کیفیت خوب باشید تا کاربر با دست لبریز کاغذ را شکاف نماید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 140 تاريخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:01


لینک و پیوند ورودی به محتوای خودتان اعتبار و رابطه محتوای شما به هم را نشانه آموزش سئو کاربردی میدهد. چنانچه درباره موضوعی می‌نویسید که در پست دیگری از بلاگ شما، کتاب الکترونیکی و یا این که ورقه اینترنت دیگری وجود داراست براین اساس شایسته ترین شغل آن میباشد که پیوند آن کاغذ را قرار دهید.

پیوند سازی داخلی خیر فقط بازدیدکنندگان را در تارنما شما مراقبت می‌نماید بلکه بقیه صفحه های مرتبط و دارای اعتبار را نیز به موتورهای کاوش معرفی می‌نماید.
از گروه‌بندی موضوعات به کار گیری فرمائید.

ساختار اکثر بلاگ‌های مدرن به این صورت میباشد که بلاگ‌نویس‌ها و سئوکارها کارایی کرده‌اند تا پست‌های وبلاگی را مربوط به مرتبه‌بندی مبنی بر کلیدواژه‌ای خاص تنظیم نمایند.
اینکار سازماندهی مطالب را به هم می زند و عمل را برای بازدیدکنندگان در کشف کردن داده ها ظریف آیتم نیازشان دشوار می‌نماید. هنگامی هم تعدادی پست‌ درباره موضوعی شبیه دارید اینکار سبب ساز میشود که رقابتی میان نشانی‌های اینترنتی آن محتواها علیه هم در جايگاه‌بندی موترهای کاوش صورت بگیرد.
امروزه شایسته ترین راه حل برای جايگاه‌بندی در کاوش و شایسته ترین پاسخ برای جستاری که شخص جستجوکننده درپی آن میباشد، سبک تیم‌بندی موضوعی میباشد.
برای به کار گیری از این سبک موضوعات عظیم مد حیث خویش برای درجه‌بندی را گزینش نمایید. آن گاه محتوایی مبتنی بر کلیدواژگان خاصی تهیه و تنظیم نمایید که مربوط به آن موضع باشند و تمامی به هم لینک و پیوند داشته باشند تا اعتبار آنان در حیث موتور کاوش بیشتر گردد.
حال زیرساخت بلاگ ما با سبک مجموعه‌بندی موضوعی اینگونه ظاهری دارااست. موضوعات خاص پست‌های مرتبط به مسئله بزرگتری را دارا‌هستند که از روش هایپرلینک به نشانی‌های اینترنتی دیگر در آن تیم رابطه دارا‌هستند:
این سبک از معماری ظریف‌تری برای سازمان‌دهی و لینک و پیوند دادن نشانی‌های اینترنتی به هم به کار گیری می‌نماید تا صفحه ها بیشتری از وب سایت شما در جايگاه‌بندی گوگل قرار گیرند و جستجوگرها نیز به آسانی به داده ها روی وبسایت شما دست یابند. این معماری از سه مولفه تشکیل‌شده میباشد، محتوای شالوده (۶)، محتوای مجموعه (۷) و هایپرلینک‌ها:
محتوایی ساخت فرمایید که مستمر باشند.

زمانی قرار میباشد نوشته ی علمی یا این که مطلبی را برای بلاگ خویش بنویسید به طبعً اعتنا فرمایید که محتوای شما مستمر باشند. یعنی آن محتوا مرتبط با موضوعاتی میباشد که مطمئناُ طی زمان هنگامی وقتگیر قیمت و اعتبار خویش را (فقط با تغییرات خرد یا این که بروزرسانی) مراقبت می‌نمایند. درحال حاضر نگاهی به دلایل عنایت بالای محتوای دائمی داریم.

این نوع ایجاد محتوا به شما امداد می‌نمایند که با سپری شد فرصت و در زمان مجال زمان بر در جايگاه‌بندی حضور داشته باشید.
امداد می‌نماید که تا بازه زمانی‌ها بعداز نشر آن مقاله ترازو ثابتی از ترافیک روانه وب لاگ (و وب سایت) شما شوند.
به خیال و خاطر همین ترافیکی که پیوسته ایجاد می‌نماید باعث می‌گردد که با سپری شد فرصت محتوای وبسایت شما پیشرو باشد.

محتوای جان دار خویش را تغییر و تحول دهید و بروزرسانی نمائید و محتوای سابق را نیز حذف فرمایید.

آموزش سئو کاربردی...
ما را در سایت آموزش سئو کاربردی دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو کاربردی, نویسنده : علی سلطانی appliedseotraining بازدید : 281 تاريخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:41